شرکت ۲۰۴۱۵ نفر در طرح «گفتمانی زندگی با آیه‌‌ها» در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4207216
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

شرکت ۲۰۴۱۵ نفر در طرح «گفتمانی زندگی با آیه‌‌ها» در خراسان‌جنوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۰۴۱۵ نفر در طرح مسطورا در خراسان جنوبی شرکت کردند که میانگین سنی و جنسیت آن‌ها مشخص نیست.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبیحجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۰۴۱۵ نفر در طرح مسطورا در خراسان جنوبی شرکت کردند که میانگین سنی و جنسیت آن‌ها مشخص نیست.

وی بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که تا پایان ماه مبارک رمضان در استان حدود ۵۰ هزار نفر در این طرح شرکت کنند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: دانش آموزان استقبال خوبی را در همراهی با طرح زندگی با آیه‌‌ها در حفظ و کنش رسانه‌ای داشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: برای تبلیغ طرح مسطورا از ظرفیت صدا وسیما، فضای مجازی، شبکه امامان و مبلغین به‌ویژه جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها استفاده کرده و شرکت‌کننده نیز داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه این طرح هر روز ۵ برنده داشته که به‌صورت روزانه اعلام می‌شوند، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در طرح گفتمانی زندگی با آیه‌‌ها باید عدد پنج را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۳۸ ارسال کنند.

حجت‌الاسلام سالاری بیان کرد: متأسفانه علیرغم پیگیری‌های مکرر در رونق فضاسازی شهری نسبت به این طرح قرآنی، به‌خاطر رعایت نکردن اولویت‌های پیگیری در مجموعه‌های متولی و مشغول شدن مسئولان در این قسمت به حواشی‌، به نتیجه نرسیدیم.

انتهای پیام
captcha