بازدید بیش از 2500 زائر نوروزی از اماکن متبرکه کردستان
کد خبر: 4207245
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲

بازدید بیش از 2500 زائر نوروزی از اماکن متبرکه کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از حضور بیش از دو هزار و 500 زائر و مسافر نوروزی در اماکن متبرکه کردستان خبر دادو گفت: بیش از 1000 نفر مردم بومی و غیر بومی استان در مراسم جزءخوانی و افطاری ساده شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان گفت: از 29 اسفند 1402 تا ششم فروردین 1403 بیش از دو هزار و 500 مسافران نوروزی از اماکن متبرکه شاخص استان کردستان بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به آغاز مراسم جزء‌خوانی مساجد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سطح مساجد کردستان افزود: در این مدت یاد شده بیش از 1000 نفر در مراسم جزء خوانی  و افطاری ساده حضور داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اسکان 250 نفر در بقاع متبرکه کردستان خبر داد و بیان کرد: بقعه متبرکه امامزاده هاجر خاتون(س) سنندج، بقعه متبرکه امامزاده سید جلال‌الدین(ع) باباگرگر قروه و قرآن متبرک نگل واقع در روستای نگل پربازدیدترین اماکن گردشگری مذهبی استان هستند.

وی با اشاره به تقابل ماه مبارک رمضان با ایام نوروز گفت:اداره کل اوقاف کردستان با بهره‌مندی از فعالیت 22 روحانی مستقر در اماکن متبرکه همچنین برپایی غرفه‌های متنوع شرعی، قرآنی و کودکان در تلاش است شرایط را برای تسهیل و رفاه حال زائران فراهم آورد.

انتهای پیام
captcha