میزبانی مصلای کرج از محفل انس با قرآن
کد خبر: 4207643
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱

میزبانی مصلای کرج از محفل انس با قرآن

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری محفل انس با قرآن کریم، با حضور قاریان بین‌المللی در مصلای کرج خبر داد.

محفل انس با قرآن

امیر اشتری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اهمیت برگزاری محافل قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان به جهت ترویج مکتب قرآن در بین عموم مردم، گفت: برپایی محفل‌های قرآنی می‌تواند در ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌ها مؤثر باشد و به این وسیله اثرگذاری آن در زندگی فردی و اجتماعی آنها و سطح جامعه نمود بهتری پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: به همین جهت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با همکاری دارالقرآن دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز، اقدام به برگزاری ویژه برنامه بین‌المللی محفل قرآن کریم با عنوان نوای ملکوت دو کرده است. 

اشتری توضیح داد: این برنامه در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ساعت ۲۱ در مصلای بزرگ کرج، میزبان شهروندان و عموم علاقه‌مندان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج عنوان کرد: تلاوت استاد احمد شحات احمد و استاد حمید شاکرنژاد از مهمترین بخش‌های محفل بزرگ نوای ملکوت دو است و از تمامی شهروندان دعوت به عمل می‌آید تا در این رویداد قرآنی حضور به‌هم رسانند.

انتهای پیام
captcha