فراخوان مشارکت مجموعه‌های مردمی در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4207715
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

فراخوان مشارکت مجموعه‌های مردمی در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری و مجری نمایشگاه قرآن استان از تمامی دوستداران و پیروان قرآن و عترت(ع)، بچه‌های مسجد و مجموعه‌های مردمی برای مشارکت در طراحی و اجرای این رویداد قرآنی دعوت کرد.

پوستر نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، بیست‌ویکمین نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی در چهارمحال و بختیاری به‌همت خادمان مردمی قرآن کریم از ۱۷ تا ۲۱ فروردین‌ماه مصادف با 25 الی 29 ماه مبارک رمضان 1445 در فرهنگسرای ارشاد شهرگرد برگزار می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، علاقه‌مندان و فعالان قرآنی سراسر استان می‌توانند برای رزرو غرفه و ارائه محصولات و خدمات قرآنی از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/TZox68g درخواست خود را اعلام کنند.

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری همچنین از تمامی دوستداران و پیروان قرآن و عترت(ع)، بچه‌های مسجد و مجموعه‌های مردمی برای مشارکت در طراحی و اجرای این رویداد قرآنی دعوت کرد.

در این اطلاعیه تصریح شده است از آنجا که برای نخستین بار قرار است نمایشگاه قرآن امسال به صورت مردمی برپا گردد و فرصت خدمت به قرآن و عترت برای همه مردم فراهم شود، انتظار می‌رود بچه‌های مسجد پیشقدم انجام این جهاد فی سبیل‌الله و پرخیر و برکت قرآنی باشند.

لذا از هم‌استانی‌ها دعوت می‌شود ظرفیت‌ها و امکانات را جهت استفاده در نمایشگاه قرآن در بخش‌های «قاری یا حافظ قرآن»، «نذورات قرآنی»، «مجری و گوینده»، «گروه تواشیح»، «گروه‌های هنری سرود و نمایش»، «نیروی انسانی و عوامل اجرایی»، «آشپزی»، «حمل و نقل»، «خدمات فنی، تاسیسات، برق و الکترونیک» و ... اعلام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اعلام‌ آمادگی مشخصات فردی، عنوان فعالیت و شماره تلفن خود را به نشانی chb_fahma_org@ ارسال کنند.

پوستر نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام
captcha