محفل انس با قرآن «آیات ابراهیمی» با حضور احمد شحات برپا شد
کد خبر: 4207718
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
در آستان عبدالعظیم(ع)؛

محفل انس با قرآن «آیات ابراهیمی» با حضور احمد شحات برپا شد

همزمان با ایام شب‌های قدر محفل انس با قرآن کریم با محوریت «آیات ابراهیمی» با حضور قاریان بین‌المللی ازجمله احمد شحات از کشور مصر و حمید شاکرنژاد از جمهوری اسلامی ایران در آستان عبدالعظیم حسنی‌(ع) برگزار شد.

برپایی محفل انس با قرآن با حضور احمد شحات در آستان عبدالعظیم حسنی‌(ع) +فیلم

به گزارش خبرنگار ایکنا، همزمان با ایام ضربت خوردن حضرت علی(ع) و شب‌های قدر، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مطرح بین‌المللی، ۱۱ فروردین مصادف با ۱۹ ماه مبارک رمضان در شبستان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و با اجرای مهدی سیفی، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران برگزار شد.

این محفل قرآنی با محوریت آیات ابراهیمی و با حضور «احمد شحات احمد» از کشور مصر با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه نسا و «حمید شاکرنژاد» از جمهوری اسلامی و همچنین جمعی از چهره‌های قرآنی و علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم برپا شد. اجرای گروه تواشیح محمدرسول الله بخش دیگری از این محفل با شکوه قرآنی بود.

یادآور می‌شود محافل ابراهیمی در ایام ماه مبارک رمضان در قالب جشنواره قرآنی آرمان ۲ به همت شورای عالی قرآن شهرداری تهران در حال برگزاری است و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تنها کافی است از طریق کد دستوری *۱*۴۰# در قرعه کشی ۱۱۴ سفر کربلا و ۱۱۴ سفر مشهد مقدس شرکت کنند.  

برپایی محفل انس با قرآن با حضور احمد شحات در آستان عبدالعظیم حسنی‌(ع) +فیلم

گزارش تصویری محفل انس با قرآن در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

انتهای پیام
captcha