افزایش مبنای حقوق بازنشستگی بیمه فعالان قرآنی البرز
کد خبر: 4208158
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

افزایش مبنای حقوق بازنشستگی بیمه فعالان قرآنی البرز

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز از افزایش مبنای حقوق بازنشستگی بیمه فعالان حوزه قرآن و عترت(ع) اتحادیه مؤسسات قرآنی خبر داد.

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از افزایش مبنای حقوق بازنشستگی بیمه فعالان حوزه قرآن و عترت(ع) خبر داد و اظهار کرد: همه ساله در فروردین‌ماه، حقوق مستمری‌بگیران با توجه به نرخ تورم و شاخص‌های هزینه زندگی جهت جبران افزایش این هزینه‌ها ترمیم می‌شود و قاعدتاً حق بیمه مذکور افزایش یافته و سپس مصوب می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس در فروردین ۱۴۰۳ حق بیمه شش ماهه در سطح ۸، مبلغ یک میلیون و 950 هزار تومان مقرر شده است یعنی هر ماه 325 هزار تومان و مبلغ بازنشستگی آن به شش میلیون و 500 هزار تومان ارتقا پیدا کرده است.

این مسئول تصریح کرد: دوسوم مبلغ این بیمه را دولت می‌پردازد و تنها یک سوم آن را شخص بیمه شده پرداخت می‌کند همچنین فعلاً دوره سه ماهه حذف شده و فقط می‌توان حق بیمه را ۶ یا ۱۲ ماهه صادر کرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت البرز در پایان گفت: از فعالان قرآنی بیمه شده در استان می‌خواهیم تا دهم هر ماه لینک‌های پرداخت حق بیمه را ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha