جشن گلریزان در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4208168
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷

جشن گلریزان در همدان برگزار می‌شود

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از برگزاری جشن گلریزان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

یدالله روحانی منش، مدیر عامل ستاد دیه استان همدانیدالله روحانی منش، مدیر عامل ستاد دیه استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان در روز پنج شنبه ۱۶ فروردین ماه در همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: گر چه تلاش ما این است که همه زندانیان جرائم غیر عمد در استان آزاد شوند اما با توجه به میزان استقبال خیرین در سال‌های گذشته، پیش‌بینی می‌شود امسال ۶۰ نفر از این زندانیان آزاد شوند.

روحانی منش از آزادسازی ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در ماه مبارک رمضان، تاکنون خبر داد و گفت: درحال حاضر ۲۳۵ نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان وجود دارد که ۸ نفر از آنها خانم و مابقی آقا هستند.

وی تصریح  کرد: کمترین میزان بدهی زنان ۳۵۰ میلیون تومان و بیشترین مبلغ زندانیان جرائم غیر عمد بیش از ۴ میلیارد تومان است. در حال حاضر بیش از ۲۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در استان وجود دارد که اغلب به علت محکومیت های مالی، حوادث کار، ضمانت و... زندانی شده اند و مبلغ کل بدهی آنها بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان درباره جشن گلریزان نیز تصریح کرد: در این راه خیر رسانه‌های استان می‌توانند با تبیین فعالیت‌های اثربخش ستاد دیه، همراه خیران ولایی بوده و در ترغیب و تشویق مردم، برای کمک به آزادی زندانیانی که ناخواسته و بنا به دلایلی دچار مشکلات مالی شده و به دور از خانواده در زندان هستند، کوشا و پویا باشند.

انتهای پیام
captcha