سیلی محکم جمهوری اسلامی علیه اسرائیل نواخته می‌شود
کد خبر: 4208735
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
امام جمعه کرمان:

سیلی محکم جمهوری اسلامی علیه اسرائیل نواخته می‌شود

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی از حضور اگاهانه و تکلیف محور مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد یک اجماع عمومی علیه اسرائیل هستیم و سیلی محکم جمهوری اسلامی علیه اسرائیل نواخته می‌شود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۱۷ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه کرمان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، به سخنی از امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: توجه به دستورات الهی و پیامبر(ص) تأمین‌کننده تقوای الهی و رضایت خداوند است.

وی در ادامه مباحث گذشته مبنی بر تأثیر محیط خانواده و آموزش و پرورش بر تربیت انسان در نگاه دینی و قرآن، افزود: اگر تربیت به معنای به کارگیری ظرفیت‌ها و توانایی‌های انسان و به فعلیت رساندن استعدادها باشد، هر آموزش و علمی نمی‌تواند مقدمه تربیت دینی باشد بلکه آموزشی که هم استعدادها را به فعلیت برساند و هم انسان را در مسیر کمال قرار دهد، تربیت کننده است.

امام جمعه کرمان در خطبه دوم با تسلیت سالروز شهادت سیدمحمد صدر، شهید صیادشیرازی، شهید آوینی و شهدای جنایات اخیر دشمنان در سوریه و سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: روز ملی فناوری هسته‌ای و روز قطع ارتباط با آمریکاست. از این قطع ارتباط نه ناراحت و نه نگرانیم بلکه سبب شد روی پای خود بایستیم و دانشمندان جوان با نوآوری و خلاقیت، ایران را جزو ۱۰ کشور برتر نظامی ایران قرار دادند که این امر به برکت اسلام و انقلاب رقم خورد و مایه افتخار است.

وی با تبریک عید سعید فطر، توجه به بحث عفاف و حجاب را مهم دانست و افزود: مسئولان به وطیفه شرعی خود در این امر مهم عمل کنند و مردم نیز در کنار مسئولان این توطئه بزرگ دشمن را خنثی کنند. در حوزه عفاف و حجاب تصمیمات خوبی در استان گرفته شده و ثمراث خوب آن را به زودی شاهد خواهیم بود و امیدواربم این نقشه استعماری خنثی شود و ایران بتواند همچنان پرچمدار مهدویت باشد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در راهپیمایی قدسی متفاوت از سال‌های قبل حضور یافتیم و از حضور اگاهانه و تکلیف محور مردم تشکر می‌کنیم، تصریح کرد: اتفاق تلخ این روزها به خاک و خون کشیده شدن روزانه زنان و کودکان غزه است و همه دوربین‌های دنیا و مجامع حقوقی مدعی دفاع از حقوق بشر، این جنایت‌ها را دیدند اما هیچ کسی حرکتی نمی‌کند. اما اتفاق شیرین این روزها نظم جدید است و شاهد دوران افول و غروب استکبار، آمریکا و اسرائیل هستیم و دروغ‌های آنها در سطح بین‌الملل مشخص شده است.

وی با بیان اینکه امروز ملت‌ها در سطح بین‌الملل پشتیبان فلسطین هستند و دولت‌ها را تحت تأثیر قرار داده‌اند و در آینده نزدیک شاهد یک اجماع عمومی علیه اسرائیل هستیم، ادامه داد: مردم مجاهد و مقاوم غزه و فلسطین با تحمل سختی‌ها پیروزی علیه دشمن را به سرانجام خواهند رساند و شاهد این پیروزی حرکت‌های مذبوحانه اسرائیل در کشورهای جهان اسلام و جهان مقاومت است.

امام جمعه کرمان در پایان با اشاره به حمله رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران، گفت: هم سیلی محکم جمهوری اسلامی علیه اسرائیل نواخته می‌شود و هم جبهه مقاومت تمام همت خود را علیه دشمن قسم خورده به کار خواهد گرفت و در آینده نزدیک شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha