زیباترین تلاوت برنامه «محفل» + فیلم
کد خبر: 4209129
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

زیباترین تلاوت برنامه «محفل» + فیلم

صالح مهدی‌زاده، قاری نوجوان اهل رشت شب گذشته با حضور در برنامه محفل یکی از زیباترین تلاوت‌های این برنامه را اجرا و کارشناسان و میهمانان برنامه محفل را شوکه کرد.

به گزارش ایکنا، شب گذشته برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود یک میمهان ویژه داشت که خاطره جواد فروغی، را هر چند با سبکی متفاوت در سال‌های گذشته برای مخاطبان این برنامه قرآنی زنده کرد.

محمدصالح مهدی‌­زاده، قاری و حافظ کل قرآن کریم ۱۱ساله از شهر رشت است که حفظ قرآن را از ۶سالگی آغاز و تا ۹سالگی به پایان رسانده است. او همچنین می‌تواند به تقلید از مصطفی اسماعیل، راغب مصطفی غلوش و سعید مسلم تلاوت کند.

این قاری و حافظ نوجوان شب گذشته در برنامه محفل حضور پیدا کرد و با تسلط آیاتی از سوره انفطار و تکویر را به زیبایی تلاوت کرد تا جایی که تلاوتش همه را تحت تاثیر قرار داد و میزبانان از او خواستند که مجدد آن قطعه را تلاوت کند.

در ادامه این برنامه وی آیاتی از سوره انفطار را هم تلاوت کرد. صدای زیبا و قرائت تاثیر‌گذار صالح، همه را به وجد آورد تا جایی که حسنین به روی صحنه رفت و از صالح پرسید که از او چه می­‌خواهد؟ صالح هم گفت که با خانواده سفر کربلا می‌­خواهد. حسنین هم قول زیارت را به او داد. همچنین رضوان درویش هم که به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود نیز به او هدیه‌ای داد.

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱
ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۱:۵۵
0
6
ماشاالله به این صدا
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۸
1
5
سلام فرزند صالح به تمام معنی. خدا حافظش انشااله
captcha