جهاددانشگاهی با فعالیت‌های موثر ما «می‌توانیم» را به ما «توانستیم» تبدیل کرده است
کد خبر: 4209802
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

جهاددانشگاهی با فعالیت‌های موثر ما «می‌توانیم» را به ما «توانستیم» تبدیل کرده است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: جهاددانشگاهی با فعالیت‌ها و اقدامات تأثیرگذار و ارزشمند «ما می‌توانیم» را به«ما توانستیم» تبدیل کرده است.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان روز گذشته، ۲۱ فروردین ماه در دیدار با مسئولین جهاددانشگاهی استان گفت: فعالیت‌ها و اقدامات شاخص جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف، امیدبخش، رضایت‌بخش و افتخارآفرین است، شنیدن و دیدن این موفقیت‌ها، خوشحالی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه شرط اصلی این موفقیت‌ها نیز این است که جهاددانشگاهی در راستای منویات مقام معظم رهبری و در جهت بر طرف کردن نیازهای اساسی کشور در حوزه‌های علمی، پزشکی، پژوهشی و... ارائه خدمت داشته، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از جمله مراکز و نهادهایی است که دغدغه کار و فعالیت جهادی در آن وجود دارد و مانند خیلی از مراکز و نهادها نیست که گزارش‌های آماری فقط ارائه می‌کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان علمی کشور در جهاددانشگاهی استان جای خوشحالی و تقدیر دارد، متذکر شد: این مهم یکی از دغدغه‌ها و منویات اصلی مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام مطیعی ادامه داد: جهاددانشگاهی با فعالیت‌ها و اقدامات تأثیرگذار و ارزشمند، «ما می‌توانیم» را به«ما توانستیم» تبدیل کرده است.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و تقدیر از طرح‌های پیشنهادی جهاددانشگاهی استان در راستای تحقق و عملیاتی کردن شعار سال در استان، یادآور شد: چگونگی مشارکت آحاد و عموم مردم در جهش تولید را جهاددانشگاهی بگوید، از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی در این راستا باید بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ظرفیت‌های معدنی در این استان یادآور شد: جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه فرآوری مواد معدنی، خصوصا فرآوری مواد معدن نمک و استفاده‌های درمانی، پزشکی طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی انجام دهد.

انتهای پیام
captcha