مشکلات با همراهی و همکاری مردم و مسئولان رفع می‌شود
کد خبر: 4210003
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

مشکلات با همراهی و همکاری مردم و مسئولان رفع می‌شود

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه در جامعه شاهد بروز و ظهور برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی هستیم، گفت: این مشکلات و آسیب‌ها می‌تواند با همراهی و همکاری مردم و مسئولان رفع شود.

حجت‌‌الاسلام محمد جوادی، امام جمعه موقت همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌‌الاسلام محمد جوادی، امام جمعه موقت همدان، امروز، 24 فروردین‌ماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: خداوند قسم یاد می‌کند که از عقل عزیزتر نیافریده و اگر ثواب و عقابی برای انسان است، به خاطر وجود عقل است. اگر شناخت عمیق از خداوند داشته باشیم، فرمانبری و اطاعت از او را به دنبال خواهد داشت

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه داشتن معرفت الله باعث نزدیکی ما به معبود می‌شود، افزود: معرفت الهی باعث می‌شود نه تنها معصیت نکنیم، بلکه بدرستی خدا را اطاعت و عبادت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جامعه شاهد بروز و ظهور برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی هستیم، افزود: این مشکلات و آسیب‌ها می‌تواند با همراهی و همکاری مردم و مسئولان رفع شود.

جوادی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب از 25 فروردین ماه، تصریح کرد: برای اجرای مسئله حجاب و عفاف همه مسئولان فرهنگی همه باید تلاش کنند تا شاهد رفع این معضل اجتماعی باشیم و بتوانیم فرهنگ ناب عفاف و حجاب را در جامعه داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه و روز ارتش جمهوری اسلامی، تصریح کرد: برخی در ابتدای انقلاب دنبال انحلال ارتش بودند که با تدبیر امام خمینی(ره) ارتش پایدار ماند و در کنار سپاه در برابر دشمن ایستادند.

خطیب جمعه موقت همدان با بیان اینکه مردم بیش از ۴۵ سال است که با وجود همه سختی ها و تحریم‌ها با صلابت ایستاده و از اسلام و انقلاب دفاع کرده‌اند، اظهار کرد: مردم ایران همواره در مسیر ولایت بوده و هیچگاه  پشت رهبری را خالی نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha