ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند
کد خبر: 4210065
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
نماینده مردم تهران در مجلس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام‌ سیدرضا تقوی با بیان اینکه رسالت همه عناصر انقلابی بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه است، گفت: تهاجم فرهنگی دشمن با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد یادواره شهدای استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ سیدرضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 24 فروردین‌ماه در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل با اشاره به‌ اهمیت عنصر امید در جامعه گفت: دشمن همه امکانات خود را برای ناامید کردن مردم از نظام اسلامی بسیج کرده‌ است.

وی با بیان اینکه امروز هر حرفی که به‌ ناامیدی مردم منجر شود، در جبهه دشمن نقش‌آفرینی کرده‌ حتی اگر از گلوی دوستان بیرون بیاید، افزود: رسالت همه عناصر انقلابی بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول سال‌های گذشته و امیدآفرینی در جامعه است. تهاجم فرهنگی دشمن با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خنثی خواهد شد.

یادآور می‌شود، در یادواره ۳۸ شهید دهستان دهملا بخش مرکزی شهرستان شاهرود، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، استاندار سمنان، ائمه جمعه شاهرود و دامغان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و سایر مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

در این مراسم مرتضی طاهری به مرثیه‌سرایی و محمدرحمان نظام‌اسلامی به روایتگری و گروه سرود نور از تهران به اجرای برنامه پرداختند و از خانواده شهدا با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha