عملیات «وعده صادق» نشانه اقتدار ملی است
کد خبر: 4211257
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

عملیات «وعده صادق» نشانه اقتدار ملی است

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات وعده صادق تبلور واقعی میدان و دیپلماسی به منظور دفاع از کیان کشورمان و حفظ اقتدار ملی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز، ۳۱ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر بندرعباس با بیان اینکه اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات وعده صادق تبلور واقعی میدان و دیپلماسی به منظور دفاع از کیان کشورمان و حفظ اقتدار ملی بود، اظهار کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران در حرکتی بی‌نظیر، هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را که بیش از 50 سال است که حتی یک موشک از سوی کشوری در برابر تجاوزات و جنایاتش به سوی این رژیم پرتاب نشده بود.

وی با بیان اینکه آنان با تصویرسازی از هیمنه پوشالی‌شان به دنبال به سکوت کشاندن ملت‌ها در برابر تجاوزاتشان هستند،‌ افزود:‌ عملیات اخیر برکات انسجام و هماهنگی میدان و دیپلماسی را به همه نشان داد و سبب شد تا تراز جدیدی از اقتدار برای میهن اسلامی‌مان به ثبت برسد.

عبادی‌زاده گفت:‌ عملیات وعده صادق بزرگترین عملیات تاریخی بر علیه صهیونیست‌ها و بر علیه جبهه استکبار در دهه‌های اخیر بود و جلوه باشکوهی از عظمت نیروهای مسلح کشورمان را به رخ جهانیان کشید به‌طوری که امید را در دل مستضعفان و محرومان عالم زنده کرد.

امام جمعه بندرعباس، عجز بیش از 5 تا 6 کشور مدعی در رهگیری موشک‌های کشورمان به سوی صهیونیست‌ها را نشانه قدرت موشکی ایران و تسلط بر ابعاد مختلف این دانش دانست و تصریح کرد:‌ آنچه انجام شد فقط نمایش قدرت ایران بود و هنوز به مرحله اِعمال قدرت نرسیده است.

وی گفت:‌ این عملیات با ابتدایی‌ترین موشک‌های کشورمان صورت گرفته است و اگر نیاز باشد،‌ موشک‌ها و تجهیزات به میدان آورده می‌شود که دشمن با همه حامیانش شگفت‌زده خواهند شد.

عبادی‌زاده از این عملیات به‌عنوان شکوه نیروهای مسلح کشورمان یاد کرد و افزود:‌ ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند برای دفاع از کشورمان و سرجا نشاندن همه متجاوزانی است که حتی از ریختن خون مردم مظلوم و زنان و کودکان ابایی ندارند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین از عموم جامعه خواست تا اخبار و اطلاعات دقیق را از رسانه‌های معتبر و دلسوز دریافت کنند و مراقب عملیات روانی دشمنان این مرز و بوم که در میدان به شکست کشانده شده‌اند، باشند.

انتهای پیام
captcha