حمایت کمیته‌امداد خراسان‌ جنوبی از ۲۸۶۴ بیمار صعب‌العلاج و خاص
کد خبر: 4211375
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

حمایت کمیته‌امداد خراسان‌ جنوبی از ۲۸۶۴ بیمار صعب‌العلاج و خاص

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از ارائه خدمات حمایتی و درمانی به دو هزار و 707 بیمار صعب‌العلاج و ۱۵۷ بیمار خاص در سطح استان خبر داد.

سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا به نقل از اداره روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، سیدرضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پیگیری و انجام فعالیت‌های تسهیل‌گری برای رفع مشکلات بیماران خاص در اولویت قرار دارد و این حمایت‌ها در فرآیندهای درمانی، تأمین داروهای مورد نیاز و پرداخت مساعدت‌های مالی به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

وی در ادامه به فرآیند شناسایی بیماران صعب‌العلاج از طریق نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و نیز مددکاران دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: این بیماران دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی برای درمان دارند و بیشتر نیز با مشکلات معیشتی روبرو هستند، بر این اساس وظیفه داریم که با حمایت و مساعدت مستمر، آرامش خاطر را برای این افراد فراهم کند.  

حسینی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۱۱۸ میلیارد ریال برای کمک به این بیماران هزینه شده است، تصریح کرد: در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت و بهبود هر چه سریعتر این مددجویان به آنان کمک‌های مختلفی از قبیل سبد غذایی، هزینه‌های درمانی، تجهیزات، هزینه‌های ایاب و ذهاب و... ارائه می‌شود.

وی با قدردانی از همه خیرانی که با این نهاد همکاری می‌کنند، گفت: خیرین می‌توانند در راستای کمک به بیماران صعب‌العلاج، این بیماران نیازمند را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام
captcha