«وعده صادق» معادلات نظامی دنیا را به هم زد
کد خبر: 4211443
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
فرمانده سپاه چهارمحال‌وبختیاری:

«وعده صادق» معادلات نظامی دنیا را به هم زد

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به تحقق «وعده صادق» در عمل به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی و تنبیه رژیم صهیونیستی، گفت: عملیات وعده صادق در راستای پشیمان کردن دشمن بود که سربازان هوافضای سپاه با پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انجام دادند و معادلات نظامی دنیا را به هم زدند.

علی محمد اکبری، فرمانده سپاه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) امروز، یکم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تشکیل نهادهای نوپا به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که بر کسی پوشیده نیست چرا که در بیان امام راحل(ره) است که سپاه نور چشم انقلاب است و «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

اکبری ادامه داد: تشکیل این نهاد از آینده‌نگری امام راحل بود که امروز ثمرات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی فراگیر و فرامرزی شده و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی هم مشهود است. دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از رسالت پاسداری است که حفظ انقلاب ودستاوردهای آن به عهده سپاه می‌باشد.

وی با اشاره به نقش سپاه در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن در مقابله با گروهک‌های متعدد ضد انقلاب، دوران دفاع مقدس، حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی و برقراری امنیت پایدار، اظهار کرد: بسیاری از مردم با نیروهای متعدد هوایی، دریایی، زمینی و سازمان مقاومت بسیج  ونیروی قدس سپاه آشنایی کامل دارند.

اکبری حفظ و انسجام و آموزش مردمی در قالب بسیج را یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: سپاه مکمل کار دولت‌هاست و از همان ابتدای انقلاب هرجایی که باری بر زمین بوده، سپاه در میدان بوده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) افزود: امروز در مسائل طبیعی و غیرطبیعی مانند سیل، زلزله، بیماری‌های واگیر و ... نقش سپاه پررنگ است و در زمینه اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی و اجتماعی و دفاعی نیز این نهاد انقلابی ید طولایی دارد.

این مقام ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: سپاه حضرت قمربنی هاشم هم از ابتدای شکل‌گیری در این استان در قالب نواحی شهرستان‌های مختلف و یگان مردم‌پایه تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، در دوران دفاع مقدس، برقراری امنیت پایدار و دفاع از حرم آل الله کارنامه بسیار درخشانی دارد.

اکبری تصریح کرد: سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در بحث‌های دفاعی، امنیتی، محرومیت‌زدایی، سازندگی و ...، با ارتباط با مردم و بسیجیان و گروه‌های جهادی همیشه پای کار بوده و آمادگی جان‌فشانی هم برای دفاع و هم برای امنیت را دارد.

وی با اشاره به محبوبیت بسیج وسپاه  نزد مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، در راستای اجرای مأموریت‌ها و مقابله با فتنه‌های مختلف و برقراری امنیت پایدار، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری 2500 شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و همراهی و همدلی مردم ولایتمدار این منطقه زبانزد خاص و عام است.

اکبری یادآوری کرد: سپاه حضرت قمربنی هاشم در عرصه محرومیت‌زدایی و کمک به مردم  استان، تاکنون بیش از 7500 سری جهیزیه کامل و بیش از 1420 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در زمان شیوع بیماری کرونا در خدمت مردم عزیزمان بوده است.

وی از فعالیت و خدمت‌رسانی قرارگاه‌های مختلف پیشرفت و آبادانی، امام حسن مجتبی(ع)، سازندگی و ... با مسئولیت‌های متعدد در استان خبر داد و افزود: یکی از رسالت‌های سپاه در زمینه مسائل اجتماعی است که ما در ارتباط با جوانان و نوجوانان، و پایه‌سازی به‌عنوان تعلیم و تربیت، قرارگاه صالحین را داریم  که با همه مردم در سنین مختلف ارتباط دارد و به دنبال تربیت نسل جوان تراز انقلاب هستیم.

سردار اکبری گفت: در مسائل آسیب‌های اجتماعی و مسئله عفاف و حجاب هم معاونت اجتماعی در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) فعال است و بیشتر سعی بر اقناع‌سازی و بصیرت‌افزایی داریم و به نیروهایی که مسئولیت مستقیم دارند و نیروهای فراجا هم کمک می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش سپاه در دفاع از مرزهای کشور، گفت: دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی بر عهده نیروهای مسلح است و از طرفی حفاظت از برخی مرزها نیز بر عهده نیروی زمینی سپاه است که تیپ مردم‌پایه 44 قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری هم در شمال‌غرب، جنوب غرب و جنوب شرق، مأموریت‌های بسیار ارزشمندی داشته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به تحقق وعده صادق در عمل به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی و تنبیه رژیم صهیونیستی، گفت: وعده صادق در راستای پشیمان کردن دشمن بود که سربازان هوافضای سپاه با پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انجام دادند و معادلات نظامی دنیا را به هم زد.

سردار اکبری گفت: نظام جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق از کمترین ظرفیت خود مقابل آمادگی کامل دشمن استفاده کرد، که با عنایت الهی باعث شد تا اقتدار نظام و انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران برای دنیا ثابت شود.

انتهای پیام
captcha