دوره حضوری تربیت مبلغ معارف انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: 4211697
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
در قم

دوره حضوری تربیت مبلغ معارف انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر قم، دوره حضوری تربیت مبلغ معارف انقلاب اسلامی را ویژه آقایان برگزار می‌کند.

دوره حضوری تربیت مبلغ معارف انقلاب اسلامی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر قم دوره حضوری تربیت مبلغ معارف انقلاب اسلامی را برگزار می‌کند.

این دوره به‌صورت رایگان با تدریس حجج‌الاسلام امیری طیبی، ملااحمدی، شهروزخواه، مطهری، گرامی‌پور، ربانی مددی و دیگر اساتید مورد تأیید دفتر حفظ و نشر مقام معظم رهبری از 10 اردیبهشت‌ماه جاری در روزهای زوج از ساعت 15 تا 19 به مدت 22 جلسه انجام می‌شود.

از مزایای این دوره می‌توان به بهره‌‎مندی از اساتید مبرز و آشنا با اندیشه مقام معظم رهبری، تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی(در صورت احراز شرایط)، بهره‌مندی از دوره‌های تکمیلی برای برگزیدگان دوره، حمایت از خرید منابع کمک آموزشی و تقدیر از برگزیدگان اشاره کرد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و آشنایی بیشتر با سرفصل‌ها می‌توانند تا تاریخ هفتم اردیبهشت‌ماه جاری از طریق مراجعه به صفحه مرتبط با این دوره در تارنمای مرکز آموزش‌های کاربردی به نشانی https://el.balagh.ir/doreh/7040 اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha