اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
کد خبر: 4211825
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی

مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: سال گذشت ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر هزار و ۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد.

کمیته امدادبه گزارش ایکنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، مازیار محمدی، مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز، دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام‌ شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بوده است، اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.

وی اضافه کرد: طی یک سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه ‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود، یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام
captcha