رژیم صهیونیستی باید پاسخ کوبنده‌ای به دلیل تجاوز به خاک ایران می‌گرفت
کد خبر: 4211971
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
استاندار فارس:

رژیم صهیونیستی باید پاسخ کوبنده‌ای به دلیل تجاوز به خاک ایران می‌گرفت

محمدهادی ایمانیه انجام عملیات وعده صادق را موجب شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی دانست و گفت: برای نخستین بار صهیونیست‌ها مستقیم به خاک ایران تجاوز کردند و باید پاسخ کوبنده‌ای دریافت می‌کردند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسمحمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح برای تنبیه تجاوز رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی 70 سال است که گمان کرده میدان یک طرفه باز است و هر جنایتی طی این سال‌ها انجام داد و هیچ پاسخ قاطعی نگرفته بود.

وی افزود: شاید برای اولین بار بعد از 70 سال بود که رژیم صهیونیستی یک پاسخ مناسب آن هم با عملیات وعده صادق ایران اسلامی دید و ابعاد بین‌المللی این اقدام شجاعانه مشخص کرد که تنبیه مناسبی بوده است به‌ویژه اینکه شاید برای اولین بار رژیم صهیونیستی جرئت کرده بود به خاک ما تجاوز کند.

ایمانیه با یادآوری اینکه طبق قوانین بین‌المللی کنسولگری هر کشوری به‌عنوان خاک آن کشور محسوب می‌شود، گفت: وقتی رژیم صهیوینستی کنسولگری ایران را در سوریه مورد هدف قرار داد، در حقیقت به خاک ایران تجاوز کرد.

استاندار فارس ادامه داد: تاکنون رژیم صهیونیستی هر اقدامی علیه ایران اسلامی انجام داده بود، به شکل غیرمستقیم و توسط نیروهای نیابتی خودش انواع جنایت و ترور را انجام می‌داد یا مستشاران نظامی ایران را در جبهه‌های جنگ در سوریه مورد هدف قرار می‌داد، اما این مرتبه به‌صورت مستقیم سفارت ایران را مورد هدف قرار داد و اولین بار بود که به خاک ما تجاوز کرد و حتماً باید پاسخ کوبنده‌ای می‌شنید.

وی با اشاره به تلاش‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها بعد از عملیات وعده صادق گفت: روز گذشته یکی از خبرنگاران بی‌بی سی گزارش کرده بود که یکی از موشک‌های ایران با 450 کیلو مواد منفجره با 20 متر طول، 1600 کیلومتر راه را بدون هیچ مانعی طی کرده است و اینجا آثار وحشتناکش را مشاهده می‌کنم.

ایمانیه ادامه داد: همین یک نمونه می‌تواند شاهدی بر این باشد که صهیونیست‌ها دروغ می‌گویند که موشک‌های ایران به خاک آنان نرسیده است. ایران هم ادعا نکرد که تمام موشک‌ها به هدف خورده است، اما آنان تلاش دارند با جنگ رسانه‌ای یک مسئله دوم را به مسئله اصلی تبدیل کنند که چند موشک به هدف اصابت کرده است در صورتی که اصل ماجرا این است که هیمنه رژیم صهیونیستی با این عملیات شکسته شد.

انتهای پیام
captcha