کارگران، سربازان جنگ اقتصادی هستند
کد خبر: 4212430
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

کارگران، سربازان جنگ اقتصادی هستند

امام جمعه بجنورد گفت: کارگران و کارفرمایان و آن کسانی که در بحث تولید و اقتصاد در حال فعالیت هستند، سربازان نظام مقدس اسلامی در این جنگ هستند.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد در خطبه‌های عبادی و سیاسی، نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
 
خطیب جمعه بجنورد گفت: مردم همیشه نشان دادند در عرصه تولید و اقتصاد پای کارند اما مسئولان باید با تعریف شیوه های مختلف از جمله تسهیل در اعطای تسهیلات بانکی، زمینه مشارکت آن‌ها را در جهش تولید بیش از پیش فراهم کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان شأن و منزلت کارگران را به عنوان سربازان عرصه تولید و اشتغال، بسیار ارزشمند و والا توصیف کرد و کسب روزی حلال را نوعی عبادت دانست و افزود: انجام کار تولیدی و بی نیاز کردن کشور از بیگانگان نه تنها عبادت است بلکه جنگ با دشمنان نظام اسلامی و کسانی است که به دنبال ایجاد تفرقه و از هم گسستگی این کشور هستند.
 
وی با تأکید بر تحقق شعار سال، افزود: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
انتهای پیام
captcha