۱۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه یزدی حامی ایتام و محسنین هستند
کد خبر: 4212577
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

۱۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه یزدی حامی ایتام و محسنین هستند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: در حال حاضر ۱۵۴۸ نفر از معلمان و اساتید دانشگاه به عنوان حامی فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش با این نهاد همکاری دارند.

معلمبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم گفت: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنای راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.
 
وی ادامه داد: هم اکنون ۱۵۴۸ نفر از اساتید دانشگاه و معلمان یاریگر ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند و امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان عزیز  وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.
 
شجاعان گفت: ۶۷۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد در طرح استان از حمایت ۲۸ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند. نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و همچنین مراکز نیکوکاری سطح استان نسبت به تقبل فرزند یتیم و محسنین با شرایط مورد نظر خویش اقدام کنند.
انتهای پیام
captcha