دوره آموزشی بازی‌محور «هدهد» برگزار می‌شود
کد خبر: 4212726
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور

دوره آموزشی بازی‌محور «هدهد» برگزار می‌شود

دوره آموزشی بازی‌محور «هدهد» همزمان با تغییر ساعات کار ادارات از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور ویژه رده‌های سنی 6 تا 12 سال برگزار می‌شود.

دوره آموزشی بازی‌محور «هدهد» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در راستای رفاه والدین شاغل در تابستان و غنی‌‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، همزمان با تغییر ساعت کار اداری در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور، دوره آموزشی بازی محور «هدهد» را در رده‌های سنی 6 تا 12 سال برگزار می‌کند.

در این طرح 200 ساعته موضوعاتی همچون؛ آشنایی با مفاهیم قرآنی، حفظ سوره‌های کوتاه، روانشناسی، مهارت‌های زندگی، علم و فناوری، نجوم، هوش مصنوعی و رباتیک، سواد رسانه و استفاده صحیح از فضای مجازی، محیط زیست، دوستی با طبیعت، اوریگامی و دست‌ورزی، چرتکه، بازی‌های گروهی و … آموزش داده می‌شود. 

طرح هدهد از شنبه تا چهارشنبه به مدت سه ماه از ساعت 6 الی 13 برگزار می شود و تمام سرفصل‌های مذکور در قالب بازی، از سوی معلمان خلاق و مجرب ارائه می‌شود.

این دوره آموزشی برای والدین فرصتی منحصر به فرد، برای فراهم کردن فضای امن و آموزشی برای کودکان است تا به طور همزمان مهارت‌های تحصیلی خود را ارتقا دهند و از فعالیت‌های تفریحی و خلاقانه نیز لذت ببرند.

والدین می‌توانند با حضور فرزندان خود در این دوره، از سایر خدمات مراکز آموزش و مشاوره این سازمان با تخفیف‌های 20 تا 50 درصد بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره  67612214 و 15 تماس بگیرند و یا به وب‌سایت مرکز آموزش به نشانی https://qurani.jdereg.ir/ و http://iska-jde.ir/ و یا به آیدی @education_iska در شبکه‌های مجازی مراجعه کنند.

دوره بازی‌محور هدهد

انتهای پیام
captcha