اهدای 173 جلد کتاب به مؤسسه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) ابرکوه
کد خبر: 1346784
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

اهدای 173 جلد کتاب به مؤسسه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) ابرکوه

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره ارشاد شهرستان ابرکوه از اهدای 5 میلیون ریال کتاب به مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، به نقل از روابط عمومی ارشاد شهرستان ابرکوه، جواد عادل، رئیس اداره ارشاد شهرستان ابرکوه از اهدای 5 میلیون ریال کتاب به مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در راستای سیاست‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمک به مؤسسات قرآنی، تعداد 173 جلد کتاب به ارزش پنج میلیون ریال از طرف اداره به مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) اهدا گردید.
وی ادامه داد: با توجه به رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین با عنایت به فرمایشات و تصریحات مؤکد و مکرر مقام معظم رهبری در باب افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی در کشور‌، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه ضمن برگزاری و حمایت از نمایشگاه‌های مختلف کتاب در سطح شهرستان‌، تاکنون در حدود 2 هزار جلد کتاب به هنرمندان‌، نویسندگان‌، اصحاب رسانه‌، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی اهدا‌‌ کرده است.

این مسئول با اشاره به اهدای‌ 173 جلد کتاب به مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع)، گفت: مؤسسه مذکور دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و طبعاً مورد حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و ابرکوه بوده و هست. 

captcha