انتشار کتاب «تاریخ انقلاب اسلامی» در بوشهر
کد خبر: 1405379
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
به همت حوزه هنری استان بوشهر؛

انتشار کتاب «تاریخ انقلاب اسلامی» در بوشهر

گروه اجتماعی: کتاب «تاریخ انقلاب اسلامی» به همت حوزه هنری استان بوشهر تدوین و چاپ می‌شود.


فرید میرشکار، معاون فرهنگی، هنری حوزه هنری استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، اظهار کرد: مردم استان بوشهر نقش بسیار مهمی در دوران انقلاب اسلامی داشتند و حرکت‌های بسیار خوبی در این دوران توسط مردم استان بوشهر همزمان با سایر نقاط کشور شکل گرفت.



معاون فرهنگی، هنری حوزه هنری استان بوشهر به تلاش‌های صورت گرفته برای نگارش و چاپ کتاب تاریخ انقلاب اسلامی استان بوشهر اشاره و بیان کرد: اتفاقات تاریخی از دوران انقلاب اسلامی از همان ابتدا تا سال 57 و پیروزی انقلاب اسلامی در این کتاب گنجانده خواهد شد.



میرشکار اضافه کرد: افراد بسیاری برای نگاراش این کتاب همکاری داشته‌اند و اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه جمع‌آوری شده است که امیدواریم بتواند به خوبی تاریخ انقلاب اسلامی در استان را تشریح کند.



معاون فرهنگی، هنری حوزه هنری استان بوشهر با بیان اینکه تحقیق و پژوهش و نوشتن گزارش‌های میدانی برای نگارش این کتاب انجام شده است، اظهار کرد: بسیاری از برنامه‌های این کتاب انجام شده و پژوهش‌ها و تحقیقات آن نیز آماده شده است.



این فعال جامعه فرهنگ و هنر بوشهر اضافه کرد: نگارش و ویرایش چنین کتابی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دارای ظرافت‌های خاصی است که تلاش کرده‌ایم تا این کتاب با بهترین کیفیت تهیه شود و شاهد کمترین مشکلات باشیم.



وی در پایان به برخی از مشکلات تهیه گزارشات این کتاب اشاره و بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در زمینه تهیه این کتاب با آن مواجه هستیم، بیان چند روایت از سوی چند نفر در مورد یک حادثه یا واقعه است که در برخی موارد تفاوت‌هایی با هم دارند.

captcha