انقلاب اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است
کد خبر: 4199861
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
سردار سلامی:

انقلاب اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران شکست‌ناپذیر و یک کشور غلبه‌کننده است، گفت: امروز در هر صحنه‌ای سینه به سینه با دشمنان جنگیده‌ایم و از استقلال، هویت و کرامتمان و از منافع ملی و امنیت ملی‌مان دفاع کرده‌ایم.

سردار سلامیسردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، ۲۵ بهمن‌ماه، در جریان «هفتمین همایش ملی شناور‌های تندرو» که در محل دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر برگزار شد در پاسخ به سؤال خبرنگار ایکنای بوشهر درباره تهدید‌های دشمنان و امنیت مرز‌ها، اظهار کرد: در کشور ایران تاریخی سرشار از تجربه‌ها و آزمون‌های بزرگ داریم و تا امروز در هر صحنه‌ای سینه به سینه با دشمنان جنگیده‌ایم و از استقلال، هویت و کرامتمان و از منافع ملی و امنیت ملی‌مان دفاع کرده‌ایم.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در این مسیر ما توانا بودیم و توانستیم دشمنان را به این واقعیت معترف کرده و تسلیم این واقعیت کنیم که انقلاب اسلامی ایران شکست‌ناپذیر و یک کشور غلبه‌کننده است.

سلامی افزود: انسان مؤمن به افراد مظلوم و تهیدست و مستضعف کمک می‌کند و این یکی از آموزه‌های دین ما است.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در همین راستا ما نسبت‌ به امنیت ملی کشورمان کاملاً اعتماد و اطمینان داریم و آماده هستیم که از همه استقلال و تمامیت ارضی و امنیت‌مان تا انتها دفاع کنیم و این واقعیت را همه می‌دانند.

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha