دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی از رسالت‌های اصلی بسیج است
کد خبر: 2612124
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی از رسالت‌های اصلی بسیج است

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با بیان اینکه دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی از رسالت‌های اصلی بسیج است، گفت: یکی از ملزومات حمایت از ولایت دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی است.

حجت‌الاسلام حسین عدالتی، مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با بیان اینکه یکی از درس‌های بزرگی که  عاشورا به ما می‌دهد، بصیرت داشتن در دشمن شناسی و دشمن ستیزی است اظهار کرد: اگر این دو اصل مهم در کربلا وجود داشت ولایت به آن شکل تنها نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی رهبری و ولایت بود، افزود: حمایت با بصیرت خیل عظیمی از مردم عاشورایی ملت ایران از ولایت و رهبری رمز ماندگاری نظام اسلامی است.

وی در ادامه، دومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی را حضور گسترده مردم و بسیج در جنگ خواند و تأکید کرد: بسیج در تمامی عرصه‌ها آمادگی کامل را دارد و حضور پررنگ و پرشور مردم در عرصه‌های کشوری از جمله راهپیمایی‌ها، عزاداری‌ها از جمله موفقیت‌ها است که در هر کشوری یافت نمی‌شود.

وی همچنین، تصریح کرد: علاوه بر دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی، حراست از اسلام قرآن و نظام اسلامی، حضور اثر بخش در عرصه سازندگی کشور، فراهم کردن زمینه امیدواری و دلگرمی برای رهبرو ملت، حفظ فضای سالم در کشور و منزوی کردن زشتی و آلودگی را از رسالت‌های بسیج در جامعه است.

حجت‌الاسلام عدالتی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به مسئله ماهواره و تاثیر آن بر خانواده‌ها پرداخت و عنوان کرد: دشمن می‌داند که هیچ‌گاه در جنگ سخت نتوانسته با کشور ایران مقابله کند زیرا مردم کشور ایران به دین اسلام و ائمه اطهار اعتقاد خاصی دارند و به راحتی از آن‌ها دست بر نمی دارند و به همین جهت امروزه با سلاحی به نام ماهواره قصد نفوذ در خانواده‌ها را دارد.

وی در ادامه بیان کرد: دشمن به این نکته پی برده است که قدرت ایران به بسیج بستگی دارد چراکه یک نیروی عظیم الهی است که درراه دفاع از کشور از جان خود می گذرد و سعی دارند که از طریق جنگ نرم و با استفاده از ماهواره و اهداف آن مانند جدایی بین اعضای خانواده، ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی در خانواده‌ها، ترویج دوستی دختران و پسران و عادی سازی خیانت همسران اعتقادات مردم را تغییر و در مقابل بسیج را دارای تفکرات خشک ومتعصب نشان دهند و چهره بسیج را تخریب کنند.

وی در پایان یادآور شد: اگر از بسیج و بسیجیان حمایت کنیم از بقای این نظام و کشور حمایت کرده‌ایم و شاهد پیشرفت و آبادانی در کشور خواهیم بود.

captcha