همایش بزرگ «رزمندگان و ایثارگران» در شهرستان میانه برگزار می‎شود
کد خبر: 3290892
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
در راستای بزرگداشت سوم خرداد؛

همایش بزرگ «رزمندگان و ایثارگران» در شهرستان میانه برگزار می‎شود

گروه اجتماعی: در راستای بزرگداشت سوم خرداد روز مقاومت و ایثار، همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران در اردوگاه شهید ناصری شهرستان میانه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه میانه روز گذشته، 21 اردیبهشت در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره)  با بیان اینکه دیدگان دنیا برچگونگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) دوخته شده، بر برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی ایران در سال جاری نسبت به سالهای گذشته تاکید کرد و افزود: باید از رصد دنیا در برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) سربلند بیرون آییم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال همدلی و همزبانی گفت: باید با وحدت رویه و همدلی و همراهی بین دستگاه‎ها، نهادها و توده‎های مختلف مردم در جهت برگزاری مراسم ارتحال زمینه ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام را فراهم کنیم.

مشایخی برضرورت پشتیبانی و اهمیت آن در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد و خواستار مشارکت همه جانبه تمامی نهادها و ارگان‌های شهرستان شد.

وی اظهار کرد: علیرغم همه تنگناهای موجود باید برای برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام(ره) در جهت بیعت با آرمان‌های والای ایشان و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم زیرا برنامه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب، معیار و ارزشی مهم برای جامعه اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها در سایه مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و ایثار و از جان گذشتگی مردم انقلابی ایران حاصل آمده است گفت: ما با برگزاری مراسم باشکوه ارتحال حضرت امام(ره) و مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد نسبت به این بزرگان ادای دین می‌کنیم.

مشایخی به ورود کاروان پیاده زائرین مرقد امام (ره) در 27 اردیبهشت به بخش ترکمانچای و 28 اردیبهشت به میانه و ورود کاروان دوچرخه سواران روشندل و جانباز از آذربایجان غربی به شهرستان اشاره کرد و خواستار حضور مسوولین و مردم شهرستان برای استقبال گرم از این عزیزان شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میانه با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام در روز 14 خرداد در میانه، روستاها و بخشهای تابعه شهرستان گفت: در راستای بزرگداشت سوم خرداد روز مقاومت و ایثار نیز همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران در اردوگاه شهید ناصری میانه به اجرا خواهد رسید.

وی همچنین از اعزام اقشار مختلف زائرین مرقد مطهر امام خمینی(ره) در قالب 23 دستگاه اتوبوس از شهرستان میانه خبر داد.

captcha