برگزاری مراسم افطار انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در تایلند
کد خبر: 3327871
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

برگزاری مراسم افطار انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در تایلند

شعب خارجی: مراسم افطاری انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در تایلند در سالن اجتماعات دانشگاه «اسامپشن» بانکوک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه شرق آسیا، این مراسم با حضور تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن شریعت، نماینده نهاد نمایندگی رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور  و کمالیان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند برگزار شد.
پس از صرف افطار و تلاوت آیاتی از قرآن مجید حجت‌الاسلام والمسلمین شریعت ضمن خوش‌آمدگویی به حضار اظهار کرد: این جمع‌های دانشجویی فی نفسه دارای فواید و برکاتی برای شما است.
وی افزود: مقام معظم رهبری از شما دانشجویان خارج از کشور انتظار دارند که ضمن حفظ دینداری اهتمام جدی د ر کسب علم و دانش داشته باشید.
حجت‌الاسلام والمسلمین شریعت ادامه داد: امروز وظیفه انسانی و دینی شما اقتضا دارد که در جهت افشای توطئه داعش که در حقیقت پیاده نظام رژیم صهیونیستی است و به نام اسلام جنایت می‌کند، کوشا باشید.
وی در پایان اظهار کرد: ما از نعمت رهبری حکیم و مدبری برخورداریم که با درایت مسائل کلان کشور را رهبری می‌کنند.
در ادامه مراسم سفیر کشورمان در تایلند به تشریح مسائل سیاسی منطقه پرداخت و اظهار کرد: علی‌رغم توطئه‌های مختلف دشمن با عنایت خداوند و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و آگاهی سیاسی مردم، کشور ما در کمال امنیت و اقتدار است.
وی سپس به مسائل مختلف دانشجویان اشاره کرد و به شرح عملکرد سفارت جهت حل مشکلاتشان پرداخت.
در این مراسم که معاون کنسولی سفارت حضور داشت، دانشجویان مسائل و مشکلات خود را با وی مطرح کردند و در پایان به شش نفر از برندگان مسابقه رمضان جوایز نفیسی اهدا شد.
 

captcha