فعالیت خبری در زمینه قرآن ارزشمند است
کد خبر: 3521554
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

فعالیت خبری در زمینه قرآن ارزشمند است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اینکه خبرنگار باشید و بخواهید فعالیت‌های قرآنی را پوشش دهید ارزشمند و ارزنده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 19 مردادماه در بازدید از ایکنا یزد اظهار کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد فعالیت‌های قرآنی به شکل وسیع و گسترده نیاز است و باید در انعکاس و انتقال آن به جامعه تلاش شود.
وی ادامه داد: هر چند تا حدودی قرآن از مهجوریت خارج شده ولی آن طور که باید در متن زندگی باشد نیست و متولیان امور قرآنی در اجرای فعالیت‌های قرآنی تلاش کنند و خبرنگار به جامعه منتقل کند.
حسینی کوهستانی فعالیت‌های خبرگزاری ایکنا در راستای ترویج فرهنگ قرآنی را ستود و افزود: اینکه خبرنگار باشید و بخواهید فعالیت‌های قرآنی را پوشش دهید ارزشمند است.
وی با تبریک روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار با خون شهید عجین شده و یک خبرنگار باید از لحاظ صداقت و امانت همه جوانب را درنظر بگیرد و خبرنگاران حلقه وصل جامعه با مسئولان نظام هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خبرنگاران را قشر تاثیرگذار در جامعه برشمرد و تصریح کرد: فعالیت خبرنگاران در فرهنگ‌سازی در جامعه موثر است و خبرنگاری شغل مقدس باید در راستای ترویج و ارتقای دینی، حقوق اجتماعی و فردی افراد قدم بردارد.
حسینی کوهستانی گفت: امیدواریم بتوانیم با همه فعالیت‌ها شاهد تحول اساسی در حوزه فرهنگی باشیم و بتوانیم تحول مثبتی در جامعه ایرانی اسلامی ایجاد کنیم.
محمدرضا دهقانی، معاون جهاددانشگاهی استان یزد نیز در این نشست گفت: خبرگزاری ایکنا خبرگزاری تخصصی قرآن است و اخبار به 16 زبان تخصصی ترجمه می‌شود و ایکنا یزد نیز در راستای فعالیت‌های تخصصی تلاش خواهد کرد.
وی ادامه داد: در این راستا میزگردهای تخصصی با موضوعات مختلف از جمله ابزارهای نوین در اطلاع رسانی دینی برگزار شد که ان‌شاء لله بتواند قدم‌های مثبتی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بردارد.
اعظم‌السادات میرجلیلی، سرپرست خبرگزاری ایکنا یزد نیز در این نشست از همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با خبرگزاری تشکر کرد و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و مصاحبه با موسسات قرآنی و .. اعلام آمادگی کرد.
یادآوری می‌شود در این بازدید حجت‌الاسلام رضایی مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان، رحیمی معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی استان و حجت فتوحی مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد حضور داشتند.
captcha