معاون دانشجویی ـ فرهنگی وزارت بهداشت از ايكنا بازدید کرد
کد خبر: 4181699
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

معاون دانشجویی ـ فرهنگی وزارت بهداشت از ايكنا بازدید کرد

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از دقايقی پيش با حضور در محل سازمان فعاليت‌های قرآنی دانشجويان كشور و خبرگزاری ايكنا، از بخش‌های مختلف اين سازمان و خبرگزاری‌ بازديد کرد.

شیراوژن، معاون فرهنگی وزارت بهداشتبه گزارش ایکنا، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه جواد باقری‌بیلندی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، امروز، 23 آبان با حضور در محل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور و خبرگزاری ایکنا از بخش‌های مختلف این سازمان و  خبرگزاری بازدید کردند.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید از نزدیک با روند فعالیت بخش‌های مختلف این خبرگزاری از جمله گروه‌های خبری فعالیت‌های قرآنی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، معارف، بین‌الملل، شعب و ... آشنا شد و استودیوی خبرگزاری حضور یافته و به پرسش‌های خبرنگار پاسخ داد که متن و فیلم این گفت‌وگو به زودی منتشر می‌شود.

گزارش تصویری بازدید شیراوژن، معاون فرهنگی وزارت بهداشت از ایکنا

بازدید شیراوژن از ایکنا

در این دیدار همچنین، علیرضا کلانترمهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و جلیل بیت‌مشعلی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا حضور داشتند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha