ایکنا یزد در سال جاری روند رو به رشدی دارد
کد خبر: 3540417
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

ایکنا یزد در سال جاری روند رو به رشدی دارد

گروه فرهنگی: رئیس جهاددانشگاهی استان یزد گفت: خوشبختانه خبرگزاری ایکنا در استان یزد روند رو به رشدی را داشته و فعالیت‌های خوبی را به‌ویژه در زمینه معرفی نخبگان قرآنی استان انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، مهدی باصولی، رییس جهاددانشگاهی استان یزد صبح امروز در نشست مدیرکل صدا و سیمای استان و در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری ایکنا استان یزد اظهار کرد: خبرگزاری ایکنا از سال 89 در استان یزد راه اندازی شده و هرچند با فراز و نشیب‌هایی مواجه بوده اما خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون شاهد روند رو به رشدی در تعداد اخبار و فعالیت‌های قرآنی در این خبرگزاری هستیم.
وی ادامه داد: استان یزد داراری نخبگان قرآنی زیادی است که معرفی این فعالان قرآنی تلاش بیشتر خبرنگاران این خبرگزاری را می‌طلبد و هرچند تاکنون فعالیت‌های خوبی انجام شده اما هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.
رییس جهاددانشگاهی استان یزد گفت: فعالیت در زمینه‌های فرهنگی و قرآنی از افتخارات جهاددانشگاهی است که در زمینه پژوهشی نیز زیانزد است لذا در فعالیت‌های قرآنی ایکنا نیز باید روندی رو به پیشرفت و بهتر شدن را داشته باشد.
باصولی با اشاره به اخذ مجوز ایجاد «مرکز قرآنی معراج» در این سازمان گفت: اين مركز در خصوص برنامه‌های قرآنی و مذهبی اعضای جهاد دانشگاهی كشور فعاليت می‌کند.
یادآور می‌شود، در این نشست دهقانی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان، میرحسینی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان و فلاح زاده مسئول روابط عمومی صدا و سیمای یزد حضور داشتند.
captcha