13 آبان یادآور ظلم استکبار جهانی است
کد خبر: 3540674
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

13 آبان یادآور ظلم استکبار جهانی است

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حادثه 13 آبان یک حادثه تاریخی است؛ چراکه یادآور ظلم استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد 4 آبان ماه در جلسه کمیته 13 آبان ویژه هیئت‌های مذهبی، طلاب و روحانیان اظهار کرد: حادثه 13 آبان یک حادثه تاریخی است چراکه یادآور ظلم استکبار جهانی است.
وی با بیان اینکه قطعاً آمریکا دشمنی خود را با کشورهایی که منافع او را در جهان به خطر انداخته‌اند همیشه حفظ می‌کند افزود: ممکن است در شیوه دشمنی خود تغییراتی دهد اما هدف نهایی او نابودی این کشورها است.
کارگر بر لزوم بزرگداشت مناسبت‌های ملی تأکید کرد و گفت: بزرگداشت 13 آبان زمینه‌ساز ترسیم چهره واقعی استکبار است برای نسل جدید که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند.
وی افزود: اگر در خصوص عملکرد استکبار در کشورها آگاه‌سازی نشود دشمنان می‌تواند با حربه‌های خود جوانان ما را فریب دهند و آن‌ها را از نظام و انقلاب دور کنند.
حجت‌الاسلام کارگر با قدردانی از حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور گفت: هر جا که مردم به‌ صورت آگاهانه در صحنه حضور پیدا کردند نظام به مصونیت چشمگیری دست پیدا کرد.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اتفاقات یمن، سوریه و عراق افزود: دشمنان اکنون به جنگ‌های نیابتی روی آورده‌اند و کشورهای مظلوم را مورد تجاوز قرار داده‌اند.
وی تصریح کرد: اگر امروز اهداف واقعی استکبار برای مردم تبیین نشود ممکن است خل و خویی مردم نسبت به استکبار تغییر کند و این‌یک تهدید برای کشور است.
کارگر اضافه کرد: یکی از اره‌های افشای حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان همین تکریم مناسبت‌های ملی و حضور پرشور مردم در صحنه است. وی بابیان اینکه همیشه علم حضور درصحنه و مبارزه با استکبار در دست روحانیت اصیل بوده است افزود: لذا روحانیون باید در این مناسبت‌ها حضور جدی و فعال داشته باشند.
کارگر گفت: روحانیون باید در منابر و مجلس خود زمینه را جهت حضور حداکثری مردم درصحنه را فراهم کنند چراکه هیچ متکبری نمی‌تواند در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کند.
captcha