لزوم احیاء و تقویت دیدگاه‌های نخستین روزهای انقلاب در جامعه
کد خبر: 3561293
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

لزوم احیاء و تقویت دیدگاه‌های نخستین روزهای انقلاب در جامعه

گروه معارف: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم احیای دیدگاه‌های انقلاب اسلامی در آغاز راه تأکید کرد و گفت: این نگاه باید در سطح جامعه احیا شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در نخستین جلسه کمیته قرآن، نهج البلاغه، حوزه و روحانیت ستاد بزگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور اعضاء در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) در حدیثی می‌فرمایند هر عزیزی اگر حق را ترک کند ذلیل خواهد شد و هر ذلیلی دست به سوی حق ببرد عزیز خواهد شد.
وی افزود: اگر به دنبال یافتن مصداق برای این حدیث باشیم واقعاً ملت ایران در زمان طاغوت حکومتی ذلیل بود اما وقتی به قرآن، اهل بیت (ع) و حق تمسک پیدا کرد به عزت رسید.
حسینی کوهستانی گفت: بعضاً اگر اختلاف نظر و بحث‌هایی هم در داخل کشور و در بین مسئولان وجود دارد قابل حل است.
وی تصریح کرد: در جهان می‌بینیم کشورهایی که حق را رها کرده‌اند و خود را به قدرت‌های شرق و غرب وابسته کرده‌اند چکونه اکنون خوار و ذلیل هستند.
حسینی کوهستانی افزود: همه باید تلاش کنیم دهه فجر که یادآور خاطرات بسیار شیرین از پیروزی انقلاب اسلامی است زنده نگه داشته شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم احیاء دیدگاه‌های انقلاب اسلامی در آغاز راه تاکید کرد و افزود: این نگاه باید در سطح جامعه احیا شود.
وی افزود: اگر این نگاه در جامعه تقویت در و بین عموم مردم حاکم شود شاهد تحولی اساسی در کشور خواهیم بود.
منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد
captcha