پاسخگویی به شبهات از رسالت‌های مهم مبلغان است
کد خبر: 3564978
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

پاسخگویی به شبهات از رسالت‌های مهم مبلغان است

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: پاسخگویی به سوالات و شبهات از رسالت‌های مهم مبلغان و مبلغات است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در کارگاه آموزشی تخصصی رویکردهای تبلیغ در فضای مجازی و حقیقی ویژه روحانیون مستقر و طرح هجرت، با بیان اینکه آموزش و فراگیری از نیازهای نخستین انسان است اظهار کرد: انسان در طول حیات خود دائماً در حال فراگیری است.
وی با بیان اینکه انسان باتوجه به نیازهای خود اقدام به فراگیری مسائل می‌کند افزود: در عصر حاضر و با پیشرفت‌های صورت گرفته انسان باید دائماً آماده فراگیری مسائل پیرامون خود باشد تا از زمان عقب نماند.
کارگر افزود: با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه انتقال پیام‌ها و اطلاعات نوع آموزش و فراگیری نیز تغییر کرده است.
وی افزود: نخستین رسالت مبلغان و مبلغات به عنوان نخبگان جامعه و کسانی که منابر را در اختیار دارند فراگیری و آموزش است.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: در این راستا باید مبلغان و مبلغات مرتب در دوره‌های آموزشی مختلف شرکت کنند و فراگیرند تا بتوانند در جامعه اثرگذار باشند.
وی پاسخگویی به سوالات و شبهات را دیگر رسالت مبلغان و مبلغات دانست و گفت: با نوجه به رویکرد جوانان به فضاهای مجازی و شبهات مطرح شده در این حوزه روحانیون باید خود را در این عرصه فعال کنند تا بتوانند پاسخگوی سوالات باشند.
captcha