برنامه‌های دهه فجر اقشار مختلف جامعه را در برگیرد
کد خبر: 3566805
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

برنامه‌های دهه فجر اقشار مختلف جامعه را در برگیرد

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم تنوع در برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های بزرگداشت این ایام باید اقشار مختلف جامعه را در برگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به در پیش بودن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: مبلغان و مبلغات باید از اکنون فعالیت‌های تبلیغی خود در خصوص بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را آغاز کنند.
وی بر لزوم تنوع در برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های بزرگداشت این ایام باید اقشار مختلف جامعه را در برگیرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: هدف مبلغان و مبلغات در فعالیت‌های تبلیغی خود باید شکوفا کردن قدرت تفکر در سطح جامعه باشد.
وی ادامه داد: امروز تعبد تنها کافی نیست بلکه باید با استفاده از آیات و روایات قدرت تفکر و تعقل را در بین عموم جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان تقویت کرد.
حسینی کوهستانی با اشاره به ماندگاری آثار شهید مطهری در جامعه گفت: رمز ماندگاری آثار آن عالم فرزانه این است که پاسخگوی سؤالات عقلی انسان‌ها است.
منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد
captcha