اعزام 153 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان یزد در دهه فجر
کد خبر: 3571487
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

اعزام 153 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان یزد در دهه فجر

گروه اجتماعی: کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام 153 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت الاسلام حسین میرجلیلی، کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد 17 بهمن ماه با گرامیداشت یاد و خاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر 153 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.
وی افزود: از این تعداد 110 نفر مبلغ و 43 نفر مبلغه هستند که در طول ایام الله دهه مبارک فجر به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.
میرجلیلی گفت: این تعداد مبلغ و مبلغه برای اجرای بهتر برنامه‌ها در دهه فجر که فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اعزام می‌شوند.
وی تصریح کرد: مبلغان و مبلغات اعزامی با استقرار در مساجد، مدارس و ادارات در مناطق شهری و روستایی استان به تبلیغ و تبیین اهداف انقلاب و دست آوردهای نظام مقدس اسلامی در بین مردم خواهند پرداخت.
کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: مبلغان و روحانیون با برگزاری برنامه های مختلف از جمله جلسات پرسش و پاسخ به بصیرت افزایی، دشمن شناسی و تشویق و ترغیب مردم برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات خواهند پرداخت.
منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد
captcha