50 «گفتمان دینی» در ایام فاطمیه در استان یزد برگزار می شود
کد خبر: 3575078
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

50 «گفتمان دینی» در ایام فاطمیه در استان یزد برگزار می شود

گروه معارف: دبیر اجرایی طرح گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری 50 جلسه «گفتمان دینی» در ایام فاطمیه در سطح شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مهدی تیموری، دبیر اجرایی طرح گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری 50 جلسه «گفتمان دینی» در ایام فاطمیه در سطح شهرستان های استان خبر داد.
تیموری افزود: این تعداد گفتمان در مدارس مقطع متوسطه استان و با دعوت از اساتید مجرب و متخصص و در موضوعات مرتبط با سیره فاطمی در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: آشنایی با سیره تربیتی و اخلاقی بانوی دو عالم و فخر زنان حضرت فاطمه زهرا ( س) و الگوگیری از ایشان در زمینه های مختلف زندگی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه شود تا بتوان ضمن تعالی و رشد معنوی، زمینه را برای ارتقای سطح دانش و بینش آحاد جامعه در خصوص پیاده سازی سبک زندگی اسلامی و توجه به آموزه های دینی و روایات اهل بیت فراهم نمود.
دبیر اجرایی طرح گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: گفتمان دینی یکی از بهترین و کارآمدترین بسترها برای تبلیغ آموزه های دینی و بیان اصول و مبانی ائمه معصومین و اهل بیت در سبک زندگی دینی و اسلامی است که می تواند در جهت آگاهی بخشی و زدودن شبهات و ترویج ارزش های اصیل اسلامی تاثیرگذار باشد.
منبع: سازمان تبلیغات یزد
captcha