تضعیف تقوا یکی از عوامل بزهکاری است
کد خبر: 3609125
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

تضعیف تقوا یکی از عوامل بزهکاری است

گروه معارف: مدیر زندان مرکزی یزد گفت: تضعیف تقوا و سستی در امور دینی و اعتقادی، یکی از عوامل بزهکاری است که روحانیون می‌توانند با استفاده از این موقعیت به نوعی باعث نجات فرد آسیب دیده شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حمیدرضا زارع، مدیر زندان مرکزی یزد روز گذشته در نشست با حضور روحانیون فعال در زندان مرکزی یزد ضمن تقدیر از آنها به خاطر فعالیت های مذهبی، فرهنگی و برگزاری بدون وقفه نماز جماعت در تمامی اندرزگاه ها و همچنین کرسی های تلاوت قرآن در اندرزگاه های مختلف زندان قدردانی و بر توسعه این فعالیت ها تاکید کرد.
وی افزود: تضعیف تقوا و سستی در امور دینی و اعتقادی، یکی از عوامل بزهکاری است که روحانیون می توانند با استفاده از این موقعیت، بهترین بهره را برای بازگشت مددجویان به مسیراصلی ببرند و به نوعی باعث نجات فرد آسیب دیده شوند.
زارع با اشاره به استفاده از تکنیک های جذب مخاطب و شیوه های جذاب بیان مسائل ویژه مددجویان گفت: در زندان مرکزی باید به گونه ای فرهنگ سازی و برنامه ریزی شود که مددجو با ذوق و شوق واستقبال هرچه تمام در کلاس ها شرکت و سپس اوقات فراغت را نیز به تفکر در انجام اعمال روزمره اش بپردازد.
یادآور می شود در ابتدای این نشست روحانیون به بیان مسائل و پیشنهادات خود در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و تربیتی پرداختند.
منبع: روابط عمومی زندان مرکزی یزد
captcha