گردشگری مذهبی در کشور توسعه یابد
کد خبر: 3695638
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
مدیر آستان مقدس امام‌زاده حسین(ع) قزوین تأکید کرد:

گردشگری مذهبی در کشور توسعه یابد

گروه فرهنگی- مدیر آستان مقدس امام‌زاده حسین(ع) قزوین گفت: مسافرانی که به استان قزوین سفر می‌کنند، می‌توانند بقاع متبرکه و امامزادگان را مکان مناسبی برای گردشگری مذهبی انتخاب کنند و از خدمات فرهنگی و رفاهی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد باقری با اشاره به ضرورت توسعه گردشگری مذهبی، گفت: مسافرانی که به استان قزوین سفر می‌کنند، می‌توانند بقاع متبرکه و امامزادگان را مکان مناسبی برای گردشگری مذهبی انتخاب کنند و از خدمات فرهنگی و رفاهی بهره‌مند شوند.
مدیر آستان مقدس امام زاده حسین (ع) قزوین ادامه داد: تلاش ما در راستای تحقق آرامش معنوی زائرین در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه است تا ساعات آرام بخشی توأم با معنویت را در کنار امامزادگان بگذرانند.
حجت‌الاسلام باقری خاطرنشان کرد: مناطق استان قزوین سرشار از وجود پر برکت اولیاء الهی است و جای‌جای این استان جایگاه بقاع متبرکه امامزادگان شاخص است و میهمانان و زائران نوروزی با حضور در این اماکن مقدس در کنار زیارت می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی اوقاف بهره‌مند شوند.
وی اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی از جمله بقاع متبرکه استفاده و در راستای بصیرت‌افزایی به اقشار گوناگون تلاش کرد، زیرا جامعه با القائات و شبهه‌افکنی‌های فراوان از سوی بیگانگان روبروست.

انتهای پیام

captcha