اقتصاد کشور درگیر جنگ روانی/ از مبادی رسمی اخبار را دریافت کنید
کد خبر: 3752416
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

اقتصاد کشور درگیر جنگ روانی/ از مبادی رسمی اخبار را دریافت کنید

گروه سیاست و اقتصاد - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: مردم برای دریافت اخبار دقیق و صحیح به مبادی رسمی و مطمئن کشور شامل رسانه‌های ملی و فضای مجازی رسمی مراجعه کنند چرا که ماجراهای مربوط به ارز نشان داد که یک جریان روانی در حال ایجاد فضای ملتهب در بازار ارز و سرمایه است.

 اقتصاد کشور درگیر جنگ روانی/ از مبادی رسمی اخبار را دریافت کنید

منوچهر حبیبی معاون، هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: ساماندهی حوزه اقتصاد مطالبه نخست مردم است که باید به طور قطع مهم‌ترین دغدغه مسئولان و مدیران نیز باشد.
وی افزود: در حال حاضر اقتصاد کشور ما درگیر یک جنگ روانی شده است لذا نیاز است آرامش و تدبیر در این فضا حاکم گردد که این امر در سایه اعتماد مردم به مسئولان خود ایجاد خواهد شد.
حبیبی یادآور شد: مردم برای دریافت اخبار دقیق و صحیح به مبادی رسمی و مطمئن کشور شامل رسانه‌های ملی و فضای مجازی رسمی مراجعه کنند چرا که ماجراهای مربوط به ارز نشان داد که یک جریان روانی در حال ایجاد فضای ملتهب در بازار ارز و سرمایه است.
وی با بیان اینکه فضای مجازی حربه دشمن به‌ویژه در رأس آن آمریکا در حوزه‌های مختلف اقتصادی و روانی است، گفت: دشمن در فضای اقتصادی توفیق چندانی نیافت از این رو به جنگ روانی روی آورده‌اند که باید در این میان هوشیاری خود را حفظ کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: در سال جاری افزایش 41 درصدی صادرات را داشتیم که نشان می‌دهد تولید در کشور زنده است و به کار خود ادامه می‌دهد.
حبیبی در پایان با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان انجام شده است و مشکلی از این حیث نداریم، بیان کرد: مدیران باید در حوزه‌های مختلف تصمیمات کارگروه‌ها و ستادهای اقتصادی را به‌موقع و در فوریت مورد توجه قرار دهند تا در نتیجه آن شاهد نتایج مؤثر این تصمیمات در فضای بازار باشیم.

انتهای پیام

captcha