پزشکان بازوی اجرایی سلامت هستند
کد خبر: 3759225
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

پزشکان بازوی اجرایی سلامت هستند

گروه اجتماعی-مدیرکل امور مالی سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه پزشکان بازوی اجرایی سلامت هستند گفت: پزشکان یزدی علی رغم بدهی که در حوزه سلامت و توسط سازمان‌های بیمه‌گر به آن‌ها وجود دارد، بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان داشته‌اند.

پزشکان بازوی اجرایی سلامت هستند

به گزارش ایکنا از یزد، یاسر خاتمی، ذی حساب و مدیرکل امور مالی سازمان بیمه سلامت ایران صبح امروز در مراسم هم اندیشی اصحاب سلامت و تقدیر از پزشکان و موسسات تشخیصی درمانی برتر استان یزد اظهار کرد: پزشکان یزدی علی رغم بدهی که در حوزه سلامت و توسط سازمان های بیمه گر به آنها وجود دارد اما تاکنون و کماکان بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان داشته اند و حتی یک ذره کاستی وجود ندارد که قابل تقدیر است.
خاتمی افزود: خوشبختانه جامعه سلامت کشور و همچنین استان یزد پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که باید در کشور خانواده های بیمار به جز دغدغه بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند لذا این گفتمان غالب در بهداشت و درمان اجرایی شده و حفظ این گفتمان بسیار مهم است که در جهت خدمت رسانی به مردم گام برداشته می شود.
وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی در برهه های مختلف وجود داشته و گذرا بوده و ان شاءالله با تصمیم گیری مسئولان و برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد رفع مشکلات پیش رو خواهیم بود.
ذی حساب و مدیرکل امور مالی سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: منطقی کردن هزینه ها در دستور کار بیمه است و همکاری پزشکان در این زمینه بسیار راهگشا است و پزشکان بازوی اجرایی سلامت هستند لذا در خواست داریم در این مسیر کماکان یاری رسان ما باشند.
یادآور می شود در این نشست دریجانی مدیرکل بیمه سلامت استان و میرجلیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد مواردی را مطرح و ازپزشکان و موسسات تشخیصی درمانی برتر استان یزد با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام

 

captcha