آزادگان مایه عزت و افتخار اسلام و قرآن شدند
کد خبر: 3833085
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

آزادگان مایه عزت و افتخار اسلام و قرآن شدند

گروه اجتماعی ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد با اشاره به اینکه خاطرات شیرین سالروز بازگشت آزادگان هیچ‌گاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود، گفت: آزادگان مایه افتخار، سربلندی، عزت و آبروی اسلام و قرآن شدند.

آزادگان مایه عزت و افتخار اسلام و قرآن شدندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام نقیبی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد صبح امروز، 15 مردادماه در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: خاطرات شیرین سالروز بازگشت آزادگان هیچ‌گاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود و آزادگان مایه افتخار، سربلندی، عزت و آبروی اسلام و قرآن شدند.

‌نقیبی بیان کرد: شنیدن از سختی اسارت هرچند آزاردهنده است و هر انسان آزاده‌ای را آزرده می‌کند اما آزادگان با صبر و تحمل خود برای ما افتخار آفریدند و امنیت، آرامش و سربلندی امروز را مدیون فداکاری‌های آنان هستیم.

وی با اشاره به خصوصیات شخصی آزادگان افزود: اگرچه دوران سخت و پرمشقتی را سپری کردند ولی در سایه اعتقاد راسخ به خداوند متعال و به حقیقتی که برای آن جنگیدند باعث خودساختگی آنان شد.

نقیبی از اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع به مناسبت سالگرد آزادگان به میهن اسلامی خبر داد و افزود: برگزاری همایش سراسری آزادگان، دیدار و تجلیل از خانواده‌های آنان، برگزاری همایش‌های ورزشی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای آزاده و غریب ازجمله برنامه‌های این مناسبت در شهرستان یزد خواهد بود.

انتهای پیام

captcha