نگاهی به دوره‌های آموزشی پاییز مؤسسه بیت‌الامیر(ع) شهرری
کد خبر: 3858490
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

نگاهی به دوره‌های آموزشی پاییز مؤسسه بیت‌الامیر(ع) شهرری

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره‌های متنوع آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی از سوی مؤسسه بیت‌الامیر(ع) در فصل پاییز در حال برگزاری است.

محمدناصر حسینی‌اعلایی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الامیر(ع) شهرری در گفت‌وگو با ایکنا ضمن تشریح فعالیت‌های این مؤسسه گفت: این مؤسسه فعالیت‌هایی در زمینه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رشته‌های هنری و ورزشی دارد.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این دوره‌ها، اضافه کرد: دوره‌های آموزشی فصیح‌خوانی قرآن، صوت و لحن، فنون تجوید، جلسه تفسیر قرآن به صورت هفتگی سه‌شنبه‌ها ساعت 20:15 و شرح نهج‌البلاغه‌ها، یکشنبه‌ها از ساعت 18:30 تا 19:30 ویژه آقایان، همچنین طرح طلوع با محوریت پاسخگویی به شبهات روزهای چهارشنبه‌ از جمله برنامه‌های مؤسسه است.

حسینی‌اعلایی اظهار کرد: در کنار این دوره‌ها نیز مهد قرآن ویژه خردسالان و جلسه تفسیر سوره نور ویژه بانوان، چهارشنبه‌ها از ساعت 16 تا 17 برگزار می‌شود. در کنار آن نیز دوره‌های آموزش خوشنویسی و فعالیت‌های ورزشی برپا می‌شود.

یادآور می‌شود، این مؤسسه فعالیتش را از سال 91 آغاز کرده است و در سال 1394 موفق به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی شد. این مؤسسه دارای بخش‌های مختلف و معاونت‌های مختلف پژوهشی، تبلیغی و آموزشی است.

همچنین مؤسسه بیت‌الامیر در شهر ری، خیابان شهیدسیدحسن غیوری، بالاتر از چهارراه خط آهن، کوچه شهید رضا امیری، پلاک 8 قرار دارد. 

انتهای پیام
captcha