یزد از استان‌های برتر در طرح ملی «فهما»
کد خبر: 3874621
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

یزد از استان‌های برتر در طرح ملی «فهما»

گروه اجتماعی ــ کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد گفت: هم اکنون استان یزد در بین 12 استان برتر در طرح ملی فهما معرفی شده و امیدواریم به پایتختی فرهنگ و هنر مساجد کشور دست پیدا کنیم.

یزد از استان‌های برتر در طرح ملی «فهما»علی زباندان، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به مرحله اول طرح ملی فهما در استان اظهار کرد: فاز اول طرح ملی فهما همزمان با سراسر کشور روز جمعه 4 بهمن ماه نیز در این استان به پایان و مهلت ثبت نام به اتمام رسید .

وی ادامه داد: بنا به اعلام رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور این طرح وارد مرحله داوری و ارزیابی برای انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران و نیز کانون‌ها و استان‌های برتر شده و بر اساس امتیازات موجود، 12 استان بالای میانگین کشوری هستند و خوشبختانه استان یزد نیز در بین استان‌های برتر قرار دارد.

زباندان فعال کردن کانون‌ها و افزودن به ظرفیت آنها در اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب و امکان استفاده هر کانون از ظرفیت‌ها و امکانات و تجربه‌ها و برنامه‌های کانون‌های مجاور و کانون‌های فعال و الگو را از اهداف این طرح برشمرد و گفت: در این طرح رقابت کانون‌های فرهنگی هنری در 18 موضوع و هشت عرصه انجام و یک استان به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: استان یزد در حال حاضر در میان 12 کانون برتر کشور قرار دارد وامیدواریم بتوانیم عنوان پایتخت فهما را به دست آوریم که چندان دور از دسترس نیست.

انتهای پیام
captcha