پخش زنده «دستان آسمان» به میزبانی استان یزد
کد خبر: 3874995
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
علیزاده خبر داد:

پخش زنده «دستان آسمان» به میزبانی استان یزد

گروه اجتماعی ــ مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از هجدهمین پخش زنده برنامه «دستان آسمان» از شبکه یک به میزبانی استان یزد خبر داد.

پخش زنده «دستان آسمان» به میزبانی استان یزدهادی علیزاده، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از پخش برنامه زنده تلویریونی «دستان آسمان» از این استان خبر داد و اظهار کرد: هجدهمین پخش زنده این برنامه از شبکه یک به میزبانی استان یزد را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این برنامه همزمان با برنامه صبح بخیر ایران با موضوع معرفی امامزادگان و موقوفات استان یزد در روزهای چهارشنبه، 9 بهمن از ساعت 8 صبح و پنج شنبه، 10 بهمن ماه از ساعت 7:30 صبح پخش خواهد شد.

علیزاده افزود: در برنامه دستان آسمان که با حضور مردم و با دعوت از مدیران و مسئولان اجرا خواهد شد؛ شاهد معرفی امامزادگان، واقفان، موقوفات برتر در  استان خواهیم بود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: همچنین در این برنامه فعالیت‌ها و دستاوردهای اوقاف و امور خیریه در حوزه‌های گوناگون مربوط به سنت حسنه وقف در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha