دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد گشایش یافت
کد خبر: 3878454
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد گشایش یافت

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌ یزد 23 بهمن ماه با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد گشایش یافت.

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد گشایش یافتبه گزارش ایکنا از یزد، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌ استان یزد 23 بهمن ماه با حضور محمد مهدی احمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، طالبی استاندار و جمعی از مسئولان استان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد گشایش یافت.

مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه به ایکنا گفت: گفتمان اصلی حاکم بر نمایشگاه «کودک و نوجوان» خواهد بود.

وی ادامه داد: ۲۶۰ غرفه در این نمایشگاه که از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰ برای بازدید عموم دایر است، برپا شده است.

جوادیان زاده افزود: در حاشیه نمایشگاه برنامه‌های جنبی در راستای معرفی یزد به‌عنوان پایتخت کتاب ایران اجرایی خواهد شد که تجلیل از برگزیدگان و مروجان برتر کتابخوانی، تقدیر از روستاهای برگزیده دوست‌دار کتاب از آن جمله است.

وی برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، شهر برگزیده خلاق کتابخوانی، افتتاحیه طرح پزشک دانایی و نشان دانایی، اختتامیه جشنواره مطبوعات محلی را از دیگر برنامه‌ها دانست.

مدیرکل ارشاد یزد تعداد عناوین کتاب نمایشگاه را بیش از ۷۰ هزار عنوان اعلام کرد و گفت: در این دوره از نمایشگاه ۱۰۶ ناشر در بخش عمومی و ۱۰۴ ناشر در نمایندگی بخش عمومی، ۶۶ ناشر کودک و نوجوان و ۳۷ ناشر نمایندگی کودک و نوجوان، ۱۷۲ ناشر مستقل و ۱۴۱ ناشر در بخش نمایندگی مستقل، ۱۰۶ غرفه عمومی و ۶۶ غرفه کودک و نوجوان، ۸ غرفه مطبوعات، ۲۱ غرفه ناشر استانی و ۱ غرفه برنامه‌های جنبی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام
captcha