بیمار مبتلا به کرونا از خارج استان به یزد منتقل نمی‌شود
کد خبر: 3883876
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

بیمار مبتلا به کرونا از خارج استان به یزد منتقل نمی‌شود

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به نگرانی شهروندان از انتقال بیماران مبتلا به کرونا از سایر استان‌ها و بستری در بیمارستان‌های یزد گفت: در ابلاغ وزارت بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی حق هیچگونه جابجایی بیمار مبتلا به کرونا را نخواهند داشت.

بیمار مبتلا به کرونا از خارج استان به یزد منتقل نمی‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا دهقانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد 17 اسفندماه در جلسه کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌ها با اشاره به نگرانی شهروندان از انتقال بیماران مبتلا به کرونا از سایر استان‌ها و بستری در بیمارستان‌های یزد اظهار کرد: طی ابلاغ وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور حق هیچگونه جابجایی بیمار مبتلا به کرونا را نخواهند داشت.

دهقانی افزود: از ابتدای شیوع این بیماری و آغاز فرایند درمان تاکنون هیچگونه جابجایی بیمار صورت نگرفته و این اطمینان را به همشهریان محترم می‌دهیم کادر درمانی استان با تمام توان در خدمات مردم خواهد بود.

وی با قدردانی از شورای اسلامی شهر و شهرداری در خرید تجهیزات گفت: پارلمان شهر یزد از ابتدای بروز این مسئله تا امروز در کنار کادر درمان بود و امیدواریم به زودی شاهد درمان تمامی بیماران و ریشه کنی این بیماری باشیم.

دهقانی طرح پایش سلامت را یادآور شد و اظهار کرد: در موضوع پیشگیری، طرح محله به محله با کمک بسیج؛ شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان اجرایی و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha