انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و سپاه الغدیر یزد
کد خبر: 3884203
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و سپاه الغدیر یزد

تفاهم‌نامه همکاری با عنوان پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا بین ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد امضا شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و سپاه الغدیر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، تفاهم‌نامه همکاری با عنوان پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا بین ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد امضا شد.

میرجلیلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد 19 اسفندماه در این مراسم اظهار کرد: در شرایط حساس و بحرانی سپاه الغدیر استان همراه با بهداشت و درمان بوده است.

وی ادامه داد: سلامت نیز، همانند امنیت باید در سطح کلان برقرار باشد و با توجه به وضعیت موجود نیازمند است که نیروهای بسیجی و سپاهی برای تامین سلامت مردم به این حوزه وارد شوند.

سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم گفت: سپاه الغدیر استان یزد، آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی در حوزه نیروهای مسلح در جامعه و کمک‌رسانی به مردم و دستگاه‌ها را دارد.

وی بیان کرد: تمام حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج آمادگی کامل برای کمک به مراکز فعال در عرصه مقابله با کرونا در زمینه آگاهی‌بخشی، آموزش، تشخیص، درمان و مدیریت فضای روانی جامعه را دارند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد، آگاه‌سازی و آموزش جامعه نسبت به پیشگیری از آلودگی به این ویروس را یکی از اقدام‌های مهم میدانی سپاه در مبارزه با کرونا برشمرد.

پورشمسی بیان کرد: تاکنون ایستگاه‌های سلامت با همت بسیج جامعه پزشکی برای آموزش چهره به چهره، محلول‌پاشی و ضدعفونی معابر و محلات به کمک پایگاه‌های بسیج و نظارت بر ضدعفونی مراکز نظامی انجام شده است.

وی با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی بیان کرد: بیمارستان صحرایی 400 تخت خوابی نیز در محل پایگاه سپاه الغدیر استان برپا شده است.

میرشمسی ادامه داد: در صورت نیاز، سپاه الغدیر استان امادگی دارد بیمارستان صحرایی را در محل قدیمی نمایشگاه های استان برپا کند.

انتهای پیام
captcha