آغاز به کار حسینیه مجازی در مدرسه معصومیه قم
کد خبر: 3892472
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

آغاز به کار حسینیه مجازی در مدرسه معصومیه قم

حجت‌الاسلام قنواتی از آغاز کار حسینیه مجازی و پویش علی‌یاوران به همت طلاب این مدرسه در ماه رمضان خبر داد و گفت: در این طرح، ۱۱۰هزار غذای سحری در طول 30 روز توزیع می‌شود.

آغاز به کار حسینیه مجازی در مدرسه معصومیه قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مدرسه معصومیه(س)، حجت‌الاسلام علی قنواتی، مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) قم با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی این مدرسه در ایام کرونایی اظهار کرد: به لطف الهی و تحت عنایت حضرت ولی عصر(عج) شب نیمه شعبان امسال تجربه جدیدی از عرض ارادت شیفتگان آن حضرت را در یک اتفاق مبارک در جوار شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه(س) داشتیم.
وی از آغاز به کار حسینیه مجازی و پویش علی یاوران به همت طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: برگزاری هیئت مجازی با تلاوت قرآن، مدیحه‌سرایی، مناجات‌خوانی در جمع علی‌یاوران که به‌صورت همزمان مشغول بسته‌بندی غذاهای تبرکی جهت نیازمندان و روزه‌داران بودند، حال و هوای معنوی خاصی داشت.
قنواتی بیان کرد: طلاب این مدرسه همزمان مشغول توسل به امام عصر(عج) و توفیق خدمات اجتماعی در بستر هیئت و در بین بچه‌های هیئتی را داشتند و  پس از هماهنگی‌های چند روزه و تدارک مقدمات، طبخ غذا جهت نیازمندان در طول روز ۱۴ شعبان انجام شد و در بامداد نیمه شعبان همزمان با برگزاری هیئت، بسته‌بندی و توزیع غذاهای تبرکی انجام شد.
وی با اشاره به برنامه این مدرسه در نیمه شعبان یادآوری کرد: برنامه هیئت با تلاوت قرآن حجت‌الاسلام مهدی‌یار، مدیحه‌سرایی و مناجات‌خوانی مداح اهل بیت حاج مهدی سلحشور ادامه یافت.
وی افزود: در بین برنامه، اعلام برنامه پویش علی‌یاوران از سوی مسئول کارگاه ساخت ضریح حضرت امام حسین(ع) حاج آقای پارچه باف و همچنین این جانب انجام شد.
مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) یادآور شد: قرار است در این پویش در ۳۰ سحر ماه مبارک رمضان، این برنامه که شامل هیئت باسخنرانی سخنرانان و مناجات خوانی و توزیع ۱۱۰هزار غذای سحری بین روزه داران است، هرشب انجام پذیرد و به صورت زنده از سوی شبکه‌های سیما و همچنین تلویزیون اینترنتی در سایت مدرسه پخش شود.
وی افزود: خیرین و مؤمنین گرامی می‌توانند ضمن تحویل نذورات غیر نقدی به مدرسه علمیه معصومیه(س) واقع در بلوار امین، بین جمهوری و گلستان، نذورات نقدی خود را به شماره کارت 6273811123329515 به نام علی قنواتی واریز کنند.
انتهای پیام
captcha