تولید روزانه ۷ هزار ماسک با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی در یزد
کد خبر: 3892586
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

تولید روزانه ۷ هزار ماسک با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی در یزد

دبیر ستاد امداد مردمی (سما) یزد از ساماندهی 400 خیاط در شهرستان یزد و تولید روزانه بیش از 7 هزار ماسک با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی با همکاری موکب الرضا خبر داد.

ساماندهی 400 خیاط در شهرستان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، ابراهیم دهقان، دبیر ستاد امداد مردمی یزد (سما) 30 فروردین ماه در بازدید عرشیان معاون فرهنگی دادگستری یزد ازاین مجموعه با اشاره به متفاوت بودن موضوع کرونا با سایر حوادث و چالش‌های طبیعی در کشور اظهار کرد: در حوزه بیماری کرونا اطلاعات میدانی نشان داد که با نوع پیچیده ای از ویروس روبرو هستیم که کار را برای دغدغه مندان جهت مقابله با این بحران دشوار کرد.

دهقان افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت این بیماری از طریق ستاد ملی کرونا زمینه فعالیت مجموعه‌های مردمی و انقلابی را جهت انجام حرکت‌های خود جوش و آتش به اختیار محدود کرد اما در نهایت با هماهنگی ستاد استانی فعالیت‌های خوب مردمی در سطح استان رقم خورده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد سما از نخستین روزهای بحران کرونا در استان گفت: این ستاد در آینده تریبون اجتماعی و مردمی استان در بحران‌ها و حوادث‌های مختلف خواهد بود.

دهقان بیان کرد: این ستاد فعالیت‌های خود را در 6 کمیته بانوان، پشتیبانی، عملیات میدانی، فرهنگی تربیتی و معنوی، رسانه ای و مطالبه گری تقسیم بندی و با تکیه به ظرفیت‌های مجموعه‌ها و نیروهای مردمی و انقلابی پیش برده است.

وی ساماندهی 400 خیاط در شهرستان یزد و تولید روزانه بیش از 7 هزار ماسک با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی با همکاری موکب الرضا، مشارکت در ضدعفونی معابر و اماکن سطح شهر، مشارکت در تولید و توزیع مواد ضد عفونی، استقرار 35 نیرو در چند شیفت کاری در بیمارستان شهید صدوقی(ره) با هدف کمک به کادر درمان را از جمله اقدامات برشمرد.

دبیر ستاد امداد مردمی (سما) یزد گفت: ورود به بحث غسل و تدفین متوفیان کرونایی با حضور طلاب و روحانیون، مشارکت در توزیع یک هزار بسته غذایی با حمایت خیران و بیت سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) و حضور فعال در حوزه تولیدات رسانه ای برای اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این ستاد بوده است.

انتهای پیام
captcha