خبرگزاری ایکنا مصداق بارز «رسانه روشنگر» است
کد خبر: 3897761
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مدیر اداره قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی بنت الهدی:

خبرگزاری ایکنا مصداق بارز «رسانه روشنگر» است

مدیر اداره قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی بنت الهدی وابسته به جامعةالمصطفی(ص) العالمیه گفت: ایکنا به عنوان یک رسانه تخصصی قرآنی با محوریت قرآن کریم و بهره‌گیری از ابزار‌ها و شیوه‌های نوین در ترویج معارف الهی، مصداق بارز «رسانه روشنگر» است.

رباب اسدی در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن تبریک هفدهمین سال فعالیت خبرگزاری بین‌المللی قرآن اظهار کرد: وقتی قرآن کریم خود را بلاغ مبین، یعنی «رسانه روشنگر» معرفی می‌کند، پس قرآن کریم بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین پیام‌رسان بوده و روش‌های صحیح پیام‌رسانی را نیز معرفی و ذکر کرده است.

فعالیت ایکنا در ارتقای معرفت دینی جامعه

استاد حوزه علمیه خواهران افزود: مسلماً یک رسانه دینی و تخصصی با الگوگیری از روش‌های صحیح پیام‌رسانی براساس الگوهای ترسیم شده در قرآن می‌تواند اثربخشی مطلوبی را در ارتقای معرفت دینی جامعه، سبک زندگی مردم و نیز ایجاد آرامش درونی برای جامعه به همراه داشته باشد، چراکه رسانه نقش محوری و اصلی برای ترویج معارف قرآن دارد.

وی ادامه داد: رسانه تخصصی قرآنی با محوریت قرآن کریم و بهره‌گیری از ابزارها و شیوه‌های نوین در ترویج معارف الهی می‌تواند جوامع بشری را با آگاهی‌بخشی از مهجوریت برهاند و مفاهیم آنچه را در این نسخه الهی برای بشر آمده با حاکمیت اخلاق اسلامی و دانش قرآنی تبیین کند و اثرگذاری داشته باشد.

اسدی تصریح کرد: خبرگزاری ایکنا که حدود دو دهه دستاوردها و فعالیت‌های چشمگیری داشته، با عملکرد خود توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند و خصوصاً با حضور در عرصه بین‌الملل و تولیدات شایسته، که شاهد فعالیت‌های خبرنگاران دفتر این خبرگزاری در المصطفی هستیم و با آگاهی‌بخشی مخاطبان و غنای محتوایی خود سبب جذب مخاطب و معرفی این رسانه توسط مخاطبان المصطفی شده است. جا دارد هفدهمین سال شکوفایی این رسانه تخصصی را، که بحمدلله در مأموریت خود توانسته موفقیت‌های خوبی را کسب کند، تبریک بگویم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha